måndag och första dagen på jobbet

tänkte bara skriva ett väldigt kort inlägg nu.
igår började jag städa mitt rum så fort jag kom hem, kastade mitt skrivbord och lite andra möbler så man får plats här nere, har ju ett stort rum men hade för mkt möbler, nu ska jag bara rensa allt som ligger i soffan sen e de klart! yeees.

idag börjar jag på tnt =) så nu ska jag tjäna lite pengar så jag har råd med sommarens bravader såsom bilträffarna (power meet (3-5 juli), västerås och classic car week (vecka 31), rättvik), cypern i höst med någon vän och förhoppningsvis thailand i vinter =)

men nu ska jag duscha och göra mig iordning för jobbets första dag, läskigt, spännande och nervöst men ändå sjukt roligt! hoppas arbetskamraterna är snälla mot lilla mig =)

kommer väl hem vid 11 o då bloggar ja om hur det gick =)=)=)=)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0