lördag och inget att göra, känner någon igen sig i detta drama?

Har Henke i luren och vi funderar på vad fan man kan göra!? Någon som har tips så tar jag glatt emot dom!
Ojsan nu råkade jag tappa fjärrkontrollen i golvet och batterierna flög åt helvete! Suger ju balle, måste leta upp dom nu...

Kör lite fjortisdunk också (6 little eggs) haha, den e fan skön!

Måste klaga lite på midsommarafton igår som vi alla kom överens om att det va NattaP's fel att den gick åt helvete så FU! :) Va ju först hemma hos Ceci med henne och Henke, sen drog vi hem hit en snabbis och sedan till där Henke bor över helgen o ja va typ där i 10 min o sen torrade jag ihop mig och drog hem, tog värsta omvägen men det va det värt för ja hämtade nämligen mina katter o hade dom här inatt, Kirre va så söt =) Lucas också för den delen woohoo!! Fast han va grov med att jama idag också :/

Nej nu ska jag dö tror jag eftersom Väsby är så jävla fattigt, tror inte jag är ensam om att tycka det heller :@

Ha en trevlig kväll för det kommer inte jag att ha iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0