javesst!!

Jo fan vilket skönt jobb jag har!! Älskar det!! woooo! Står i princip still på samma plats hela tiden och mäter och scannar pallar, assoft! e ju inge slitgöra som ja trodde det skulle va huh :P


nej nu känner ja en odör av lucas bajs, kattfan o skita så ja måste städa lådan... o nu jamar han också, VAD VILL HAN!??

Jag känner för en uppsala helg nu faktiskt, saknar alla där, va så kul förra sommaren! Vill att den här ska bli precis som den men de kommer väl inte hända :( Annars accepterar jag bara den om den här blir bättre.
Just det, har ledigt från jobbet v. 31 så det e assoft! hihihi

Har anställning tom v. 37 o sen e han ganska säker på att jag får fortsätta, om jag trvis o så också men det tror ja jag kommer göra för de e snälla arbetskamrater =)
hihi nu ska ja chilla vidare i min soffa! kanske plocka upp resterande kläder i rummet också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0