fo helvede.

Anki the riff gav mig fel lösen, så jag har ju inte kunnat röja i bloggen.
Men NU fick jag rätt :D

Supit i tre dagar nu, så jävla röjj på studenten. Förutom att mitt huvud e så jävla kefft å att jag alltid lyckas på migrän av typ ett glas vin -.- så det blev till att sova medans gästerna var här (sorry :D) men för att sedan rulla ner till fabben å bli APRAK å ba röjja satan med allt å alla.

Det var så jävla kul att se alla fulla å glada, både på flaket å på fabben. Det var extra roligt att se dem som är blyga å torra - till att bli helt röjj å ba ROCK AWAY!




Vid flaket med clittttt.tt.!


Hur som helst sitter jag nu här bakfull, lökig, arbetslös lite medvetslös. Säg genast till om ngn har lust att anställa mig moah =D
Nu ska jag se klart lite film för att sedan dö ännu en gång. friskh så friskhh...!

Over and out, eller typ aa godnatt.

Kommentarer
Postat av: anki

ja gav inte fel lösen bara det att blogg.se har flyttats till publishme.se och det va därför de inte gickkkakakekkekckckckke kan du skjutsa mig till donken genast? !!! kl e 22.29 den 8/6/2008



tack hej ankianka

2008-06-08 @ 22:29:11
URL: http://ankiis.blogg.se/
Postat av: anki

ja gav inte fel lösen bara det att blogg.se har flyttats till publishme.se och det va därför de inte gickkkakakekkekckckckke kan du skjutsa mig till donken genast? !!! kl e 22.29 den 8/6/2008



tack hej ankianka

2008-06-08 @ 22:29:35
URL: http://ankiis.blogg.se/
Postat av: marika

NEJ DU GAV FEL.SE

2008-06-09 @ 16:22:59
Postat av: anki

haha nej jag kanske skrev fel men ja mena att ge rätt ser uppkäftig ut hahaha

2008-06-09 @ 23:03:45
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0