ah ah ah!

diskuterades lite i kommentarfältet om urpo o turpo, VA!???? alridg hört talas om.

iaf idag har jag sovit hela dagen trots att jag somnade runt 10 igårkväll och vaknade pigg och klar imorse kl 08.14, arg var jag när jag vaknade också så jag kastade mitt tangentbord i marken så nu kan jag inte sitta vid min stationära dator :/ whatevvahhh

har kört honda civic idag <3!!!  sen skulle den där jävla niklas köra, han tror sig grym men sorry niklas jag måste säga att du kör som en biltjuv som inte kan köra, jag är ledsen men du kanske ska ta en körlektion?
måste också säga att jag är glad att jag är grymmare än honom.

haha han varvade sönder bilen när han stog still men ändå mjukstartade han, körde nästan in i saker.. tanka påstod han sig inte kunna heller, vadå kan inte tanka? LÖGN LÖGN LÖGN LATA JÄVEL!

aja nu ska jag chatta lite på msn och skriva ett brev till kris :P vad jag ska skriva har jag däremot ingen aning on, kanske att jag var lite rädd när jag åkte bil idag och vart kastad in i väggen när han gjorde en skarp sväng? ja det kan jag även berätta för mina barnbarn HAHAHAHA


over and out sweden! ciaooooooooooooo

Kommentarer
Postat av: henek

jag rullar

2008-06-03 @ 11:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0