what 2 say?

2 dagar kvar till Rättvik.

Idag har jag inte gjort så mycket, jobbade i 2 timmar sen skickade dom hem mig för att vi var en person för mycket, jag går gärna hem. Inte för att det är tråkigt på jobbet men det är skönt att ta det lugnt ibland.
Var hem till Johnny med Vicky och hämtade ett ciggpaket, så stod vi o snacka ett tag, efter det drog  jag hem och käkade och hamnade sen här framför datorn som vanligt.

Sitter nu och lyssnar på Johnny Cymbal - Teenage heaven.
Ska jobba imorrn igen, ser fram emot det på nått vis - tror att det är för att det kom frukt till jobbet idag, och är sjukt sugen på en mandarin. Och nu när jag skrev mandarin så vart jag sugen på kinamat.

Jag måste bara klaga, Kenza - varför i helvete tjänar hon så jävla mycket på sin blogg? Hon skriver inget intressant alls, skriver precis som alla andra 16-17 åriga tjejer som bloggar. Så säger hon att hon skriver om mode osv, men det enda är att hon berättar vad hon har köpt - mode, på vilket sätt då??

Nej usch, brats gillar vi inte.
Nu ska jag sätta på lute mer fartfylld musik och sen ut o ta en cigg.

Just det, jag ska få en ny dator, extern hårddisk, mp3 osv :) blir lite glad även om jag helst vill ha tillbaka mina gamla grejer - alla bilder och minnen, still pissed off.

Aja, jag lär ju skriva en liten trudilutt på jobbet imorrn när jag sitter och slöar haha, ne då. Jag gör det om det är lugnt imorrn.
Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0