terve.

jag kände att jag var tvungen att hoppa in och säga..


AH DET ÄR MYCKET NU!.


Denna kväll har varit rätt rostad, och ja dani - jag talar om de rostade bröden! MEN det sägs att det knaprats för mkt på det kinesiska kräftorna? Och att det även har dansats för mkt vals? Men vad vet jag, jag menar . . vi har ju även en liten blogghora här i veeaazzbbyyy som har sån jävla mage att ens våga vika ut andra på nätet! Så eventuellt är det hon/han som endast fått tips in till sin YAHOO mail och levt friskt och bloggat riffen av sig om detta. Du som sitter och bloggar om allt å alla, som verkligen inte förtjänar att få sina namn uthängda på nätet. Ta å kamma till dig förfan, du är säkert den där lilla tönten som sitter utanför turkica i smedby - utan vänner, jag menar . . Du lackar ju så mkt om smedby, och om dragon och vad du nu om dillar om. Det ska bli så jävla kul när det kommer ut vem fan du är :) Vi lär ju ses - byssanlull - din farfar kör DIN fitta full.

dra helvete oxå.

XOXO





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaah fyfan asså.. ja måste bara dö för en sekund, är du lika full som jag? :D

2008-07-29 @ 03:57:06
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: kzhhz

haha ja det kanske jag var ;)

2008-07-29 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0