snaaart

3 dagar kvar till rättvik


tänkte höra om ni läsare kan tipsa mig om köp&sälj sajter då ni som läst tidigare inlägg har sett att jag vart bestulen på (mitt liv) för någha veckor sen.. ska spana efter min dator, ipod, bärbara hårddisk osv. så ni kan väl skriva dom ni vet i kommentatorfältet?

har skrivit ett litet brev till dom som ja ska lägga ut på blocket.se, för där kollar väl 99% av sveriges människor ibland iaf?

här kommer det iaf!!

"Hej du/ni som stal hela mitt liv (min dator, bärbara hårddisk, ipod, nycklar osv). Hoppas du får kul med alla mina semesterbilder och mina minnen som jag ALDRIG får tillbaka tack vare dig. Och tack förresten för att jag får byta lås hemma hos mig, hos min bror OCH i bilen, var ju lite onödigt att ta sönder rutan OCH dessutom paja låset. Ni kunde väl ha bestämt er för en sak? Va ju ändå jävligt dålig stil att ta nycklarna... Fattar ni inte att folk byter lås? Ni kanske trodde att jag gillar att betala saker jag inte förstört, och gillar att betala för låsbyten och rutlagningar? Vill bara skriva det här utifall ni kanske ser det, så kan ni ju nå mig för mitt mobilnummer står på telefonen som låg i den gröna datorväskan som min dator en Fujitsu Siemens Amilo låg i, Anki står mitt nummer på, bara utifall ni hjar lust att lämna tillbaka sakerna, vilket ni säkert inte har."


Aja slagget nuu, jobb imorrn


Kommentarer
Postat av: Camilla

Godnatt

2008-07-22 @ 04:57:29
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan att vi inte hann komma ut å såg vilka det var, så hade vi sparkat sönder idioten!

2008-07-22 @ 12:36:49
URL: http://daanish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0