sitter på jobbet :P

och vi vart klara ganska tidigt idag, känns ju skönt =) så kan man sitta här o slappa o spela harpan o lyssna när alla andra snackar skit :P haha.

fan längtar fortfarande tillbaka till västerås!!! och ser fram emot rättvik sjukt mkt!! ojojoj vad ja ska supa där, finns inte ord för hur mkt öl som ska ner i min kagge! jääääs

sen är ju hälften av nöjet att se alla andra fett fulla o rangla omkring i skinnpaj o trädojjor! kanske också ska skaffa mig det haha.

nej snart är nog norge klart o sen ere flyget.. sen är det väl klart tror jag.

CUT OFF på helsingborg nu! snart åker lastbilen! haha

hare brajj så hasch vi :P så gammal hihihi

Kommentarer
Postat av: dani

det stod 70 på aftonbladet, så de såå.. lipar

2008-07-09 @ 17:24:14
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: dani

ahhh ja vet inte, jag skrev med * stjärna du vet.. och sen en likadan i slutet.. ah jag e dum, men ja har ju mitt schema nu och kan inte sticka från det.. plus att d e precis 5 dagar innan lön? hur ska ja klara mig? men ja har chans i augusti.. får hoppas.. han sa att ja ska ringa han då.. annars drar jag vart fan som helst...

2008-07-10 @ 02:07:28
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: Veronica

hurru rättviks salladen som vi har snackat om i ett år då ? med currysås det FUNKAR INTE ANNARS :D:D



åh vad jag längtaaaaar .. man vaknar inte klockan fyra på natten och sjunger " hey mister bass man "

bobob didid bom bom :d



16 days left :)



sen är der fylla, knulla och pulla

2008-07-10 @ 04:23:16
URL: http://veronicaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

jag funderar på om vi ska köpa nån outfit så vi ser ut som från den tiden :O men det funkar ju inte men ändå:D v måste röja lite på siljan campingen också såg att det fanns nåra där å i ¨år pratade ja med nåfra som skulle dit typ ravn ja vet inte.... HALLÅ:DDDDDDDD NEJ vad jag längtar

2008-07-10 @ 04:26:03
URL: http://veronicaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0