min helg

Hej folket!

 

Vaknade nästan precis upp ur mina härliga sömn som jag kan säga verkligen behövdes efter allt bråk o stoj igår. Men roligt hade jag ändå 97% av tiden så det är inget att klaga på de sista 3% som var dåliga.

Sitter just nu och tjötar med min käre vän Malin på msn, ska ut och ta mig en cigarett snart, men först ska jag berätta om min underbara helg.


 

 

Fredag: Kom hem efter jobbet och en jobbig cykeltur, Tammy ska alltid cykla så snabbt och jag hinner inte med i hennes takt så hon skulle säkert kunna cykla fram och tillbaka till jobbet innan jag ens kommit halvvägs. Fick några riktigt ruskiga bett av de äckliga insekterna i skogen vid Marabou som vi måste gå igenom. Hade iaf en trevlig dag på jobbet, var riktigt bra stämning då! Efter jag kom hem så la jag mig i sängen och kikade på The Ring 2, hann inte ens se halva filmen utan somnade nog vid 1:a reklampausen eller liknande.

 

Lördag: Vaknade upp vid halv 1 på eftermiddagen efter att min bror och Vicky hade traklasserat mig i telefon och jag bad till Gud om att jag skulle få sova. Men det var bara att raskt hoppa ur sängen och duscha, äta frukost/lunch och sedan springa ner till busshållplatsen och möta Vicky - vi skulle till Norrtälje (American car show).

Efter lång tid och mycket möda kom vi dit, vi fick sitta på golvet på bussen från Danderyds sjukhus -> Norrtälje för att det va en tjockis som vägrade flytta på sig så vi kunde sitta ned. När vi gått av bussen så satte vi oss på McDonalds och käkade mat och tog sedan en lång promenad in till centrum för att leta upp cruisingen, till slut fann vi den och många kände vi igen som kom farandes i sina bilar, bland annat Bruno från Västerås och Jimmy från mitt gamla jobb OCAB.

Vi stod väl och kikade i 2 timmar eller liknande, sedan kom det fram 2 killar till oss (Robin & Robin) och frågade om vi ville ha öl och om vi skulle åka med i deras kärra, (Buick -69). Klart vi tackade ja till det erbjudandet, det visade sig även att Robin hade jag träffat förr, han var kompis med många av mina kompisar och jag hade till och med varit hemma hos honom. Så vi hade mycket skoj med dom grabbarna, vi va väl sammanlagt 9 stycken i deras bil. Vi hamnade vid McDonalds igen och där träffade vi på sååå många vi kände och det va roligt att se dom, för dom flesta hade vi inte träffat på flera månader!

Mjo, tog ett varv runt stan i bilen och sedan ner till Motorgårn, där fick vi hoppa över staketet för att komma in men det gick galant... första gången.
Andra gången vart jag utkastad - var ju så puckad att ja gick ut ur området utan band.

Måste ju säga att jag blev lite kär i Jimmy där borta men han svek mig så han kan dra åt helvete :P Jag och Vicky bråkade iaf med en tjej som kallade henne för fishface, då vart jag lack på henne och hennes killkompis vart lack på mig och började putta o hålla på. DÅ BLEV JAG ÄNNU ARGARE OCH FICK PANIK. Börjkade skrika vilt och tappa besinningen så jag var tvungen att gå därifrån. Ska runda av här nu, det som hände sen var det att dom stängde och jag raggade skjuts hem av några Litauer :P fick skjuts ända fram till dörren, NICE!


 


Och nu sitter jag här dödstrött, ska ta en cigg och sedan titta på The Postman som jag precis laddat ner, hoppas på att den är lika bra som jag minns att den är.

Ha det bra alla där ute nu, hej då!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Underbar helg

2008-07-14 @ 00:35:29
URL: http://veronicaarvidsson.blogg.se/
Postat av: anki

jaaaaa

2008-07-14 @ 13:21:14
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0