lata jag

Dani:  det håller på ända fram till nästa söndag :D orkade inte gå till din blogg o skriva en kommentar :P och nej ja vet inte hur man spårar ipadresser :(

ja gott folk, jag åker om 6½timme ungefär :D har så mkt att göra idag, ska till banken o ta ut pengar, centrum och köpa strumpor, skjutsa krille till en bankomat så ja kan få mina 500 kr, hämta malin och andreas så andreas kan köpa öl till oss :P ja det är en hel del att klaar på 2 hela timmar, elelr a blir väl 1½ för ja ska packa o så när ja kommer hem från mina ärenden  =)

kollar på cops just nu, finns fan inget annat o kolla på vid den här tiden på dygnet :( dåligt, kan dom inte sända simpons eller family guy nu? är väl sjukt mkt ungdomar som är vakna nu som vill kolla på tv!!!?
har ätit donken idag med vicky :D

ska ut o ta en cigg och undersökta det mysko djuret jag hittade nyss utanför min dörr. ska försöka förklara vad det är för djur, har dock aldrig sett det förut men here we go. det är som en mask/orm fast inte med spetsig svans utan den slutar bara sådär, helt rak är den. sen är den guldaktig och kan knappt röra sig själv, utan ålar bara på samma ställe, alltså inte som en orm som kan ta sig framåt när den ålar utan den här jäveln står bara still när han desperat försökte undvika min sopborste :P så man kan alltså säga att det är ett djur som inte kan simma så bra men är en blandning av mask, orm och ål och lever på torra land.

iaf nu ska ja ut o ta en cigg o kolla på äckelpäcklet, sen ska ja packa det sista ja kan packa för tillfället, sen ska ja försöka sova (tror inte det kommer gå dock)


HAHAHA måste bara skriva, va en crackhora på cops som va ute och gick i nattlinne och med sin handväska, slitna jävlar amerikaner på tv hohoho..
jajja, natti natti.
bloggar om en vecka igen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaha herregyd!

vi ska tatuera chinese tecken typ.. eller om d e japanese, sånna jag har på ryggen iaf. Och det ska nog stå för mother. Vi vet inte än, men de blir någon soft random! =)

2008-07-25 @ 11:46:20
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: henk

haha nån soft random "" okerå.

nej men haha va ere för djur? :O

Kan det vara så att den härstammar från greklandddttt?

2008-07-25 @ 13:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0