kära fitthorjävel blogg

idag lånade jag min pappas bil och gissa  vad som hände??
jo det blev inbrott i den!!! dom snodde, stereon, min dator, mina hemmnycklar, min brorsas nyckel OCH mina cigg (dom är inte viktiga men iaf)
och polisen vägrade ju komma, dom sa attja skulle åke till en besiktning imorrn o anmäla den där....
men fan, när ja hade inbrott sist kom dom ju direkt men nej inte nu....


horahorahora, det ja blir mest lack på är att det va en fett fräsch bil bredvid som dom lika göärna kunde gjort inbrott i men dom valde min pappas fattiga jobbarbil, helt jävla fucking fitt gay!!! blir så laaaaack! imorrn ska jag iaf komplettera uppgifter till polisen så man kan göra en anmälan och sedan betala självrisk och förhoppningsvis få tillbaka pengar till en ny dator, ny hårddisk, byta lås hos oss och hos min bror.

sen blir ja så ledsen för jag hade mitt liv på den datorn o på den hårddisken, hade liksom fört över alla bilder o allt jag ägde till den datorn :( blir så jävla ledsen att jag börjar böla, har inget på den här, alla bilder är borta för alltid, mina minnen...

krossade rutan gjorde dom också. HORUNGAR!!!!!!!!!!!!!!!!

ska kolla blocket varje dag och ser jag min dator där ska ja åka dit o slå sönder dom med en kofot! jag sväääär på min mammas grav att ja ska göra det. ojoj va dom ska dö asså... det här e inte bara snack, asså gör man så här får man ta konsekvenserna också.

nej nu ska ja undersöka eniro lite o sen ta en cigg o sen slagget.



 TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA TURKFITTA

Kommentarer
Postat av: Katie

Åh var arg jag skulle bli! Jag blir arg bara då jag läser det! Hur kan man komma på en sån sak. Det finns alldeles för många idioter.

Hoppas allting ordnar sig!

2008-07-01 @ 06:03:52
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Dani

jävla bögfittor vad lack man blir asså.

har du pratat något mer med polisen?

hoppas allt löser sig gumman. Jag hjälper till att hålla i kofoten!

2008-07-01 @ 12:14:28
Postat av: henktt

haha jag säger bara nera :)

2008-07-01 @ 13:19:24
Postat av: Malin

asså fy fan. Som när min mob blev snodd. Känns som nån typ sitter och studerar ens pussy typ nejmen hahaha. Man vill ju inte att dom ska kolla igenom ens personliga saker lixom :(

2008-07-02 @ 21:08:16
Postat av: Anonym

i knooow

2008-07-03 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0