fasn fasn fasn!

ja gjorde det igen, i cheated! nog om det.

jag har iallafall haft den bästa helgen ever!! POWER MEET - VÄSTERÅS = bästa skiten någonsin
kan ju säga så mkt som att jag var konstant full och betedde mig som ett jävla drägg! men det är acceptabelt där borta WOOOOO. jag vill tillbaka!!!!!! men om 2½vecka är det CCW och då ska jag va precis som i helgen fast fullare!!!! måste bara försöka vänja av mig vid att äta så ja kan spendera mer pengar på sprit. I DRINK LIKE A DUDE

första kvällen hängde vi med... hmm? JIMMY från mitt gamla jobb, ojojoj vad han såg olik sig själv ut!!!! o hans kompisar o sen simon o dom lite vet ja men han va keff, så då hängde vi med deras grannar som va från gbg, eller vi va inte med tjejen för hon va ANOREXIA och tyckte vi va feta :S tack! kom väl i säng vid 11-00 o sov nån timme eller 2, sen vid 17,30 fick ja ryck o börja supa igen för jag va trött på att va bakis, träffade danskar, norskar och tyskar där med :)
dansade bugg gjorde jag, gjorde kullerbyttor, drack whiskey och jäger, fick nya vänner från vallentuna, ja det va mkt helt enkelt.

men nu svettas jag så jag säger såhär, vi ses i rättvik v31!!!!!!!!!!






Cherry war <3



Används jag som bord eller?



Lick my leg all around



Klart jag sprang efter honom hela kvällen för han snodde min öl!

Kommentarer
Postat av: daniela

haha nej tyvär asså.. jag och claudine ska flytta dit isf.. vi har snackat om det här länge. Just she n me :) sorry..

2008-07-07 @ 13:09:16
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: Veronica

mahiheuhfazmmam hua hahahah :D så jävligt å !

2008-07-10 @ 04:18:31
URL: http://veronicaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

du anar ju inte hur full jag kommer vara där jag ska ju spy den här gången det funkar inte annars jag ska ta söndder min kropp!!

2008-07-10 @ 04:20:01
URL: http://veronicaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0