En tyst minut...

...för en kille (vill inte skriva hans namn av respekt) i Rättvik som bodde på våran camping som kände att han inte orkade med livet längre, så han tog det med hjälp av sitt skärp och en björk. Eller ja, sist jag hörde var att de hade fått liv i honom och att han låg i respirator, hoppas han har turen på sin sida att vakna upp utan men för livet och att han får hjälp isåfall.

Nog om den tråkiga händelsen och över till en annan, jag är iaf hemma, kände att jag ville åka hem tidigare pga en liten incident som hände natten från tisdag-onsdag. Vicky lämnade mig för att gå ner på stan, jag satte mig vid ett staket (det sista jag minns), vaknade upp bredvid en kille i ett tält utan byxor. Och det kändes förjävligt, sprang fort som fan därifrån och packade mina grejer och stack. Mår piss, men vad fan ska jag göra åt saken?

Hade iaf trevligt fram till sista natten och tråkigheter händer, höll nästan på att säga att det får man acceptera men kom på mig själv där. Det är inte acceptabelt.

Jajja, får blogga mer imorrn för jag ska kolla klart på filmen nu, dåliga dåliga House of Wax... den är keff.


Kommentarer
Postat av: dani

men va? ;S =/ whats happening?

2008-08-01 @ 02:09:18
Postat av: anki

ingen aning, vi va många som hade en jävla otur därborta, läste att 2 hade blivit knivskurna och 1 hade drunknat där borta också..



fan skit händer :(

2008-08-01 @ 03:46:00
URL: http://ankiis.blogg.se/
Postat av: Daniela

fan asså :(

2008-08-02 @ 14:41:12
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: LINA

Anki ge mej ditt nr, du byter ju hela tiden!

2008-08-03 @ 12:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0