28 feb

25 dagar kvar till utresan =) längtar jättemycket!
idag har jag inte gjort något spec bara massa småsaker, fick sen en glimt av malin 5 min, sedan stoppa in tvätten i tvättmaskinen, åka till donken och träffa abbe o lina och käka lite granna. fick se ilhan som jag inte träffat på hur länge som helst :/ :( blev iaf glad över att han såg ut att må riktigt bra =) kändes konstigt att se honom igen efter det jag kände för honom förut lixom. blev så arg när jag och malin var i grekland och jag va tillsammans med simon så säger ilhan att han vill ha mig, det var ett svårt val, saker löste sig iofs till slut, tyvärr inte till min fördel från nått håll..br />
yepp det va väl min dag, dags att kila ut och röka god natt ciggen. hämta lite is i ett glas, fylla glaset med vatten, poppa popcorn (
makes me fat =(
) bara motionera bort det imorrn (idag) äta popcorn, dricka nyttigt vatten och kolla på 2900happiness.

ME LOVE 2900HAPPINESS!



kommer följa det även när ja flyttish till cypern.

aja so long people, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0