Tomten! Jag önskar mig..

.. en ny TV och presentkort.




Japp, jag skriver fortfarande önskelista. Fyller år om 16 dagar, 20 bast och skriver önskelista haha bebis Anki ^^ Men annars glömmer pappa vad jag önskar mig så det blir lättast så!
Ska bli gamegeek igen tänkte jag, tänkte önska mig en DVD-spelare också men vill ju ha PS3 så då kom jag på att jag kan kolla på DVD via PS3, men vi får se vad tomten kommer med i jul haha.

Var ett tag sen jag bloggade, har inte riktigt haft tid då jag har vart sjuk, förkyld, feber och ont i halsen i helgen :/ Pratade om magsjuka idag på jobbet, och jag sa att jag ska absolut inte bli magsjuk, gissa vad jag gör när jag kommit hem och ätit precis? Jo allt kommer upp igen, känner mig dock inte magsjuk, kanske blir värre om några dagar men det är bara att gilla läget alltså, inte mycket mer man kan göra. Bra är väl att när jag är magsjuk får jag sån avsmak för cigaretter så det är väl ända pluset, ajoo man går ner i vikt också ^^ Men när man blir frisk går man upp allt igen, so whats the point egentligen haha.

Nu ska jag kolla på lite tv sen jävlar ska jag fan ta och sova alltså.

Goder natter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0