määä

trevlig lucia!! NOT!

kanske ska sova imorgon så jag orkar åka till wall en tuna :P haha
nu vill jag kolla på jönssonligan bara för det, dom vuxna ftw!

ne nu ska jag röka och sen hoppa i slafen!

btw, varför är det aldrig någon snygg polis eller brottsling i cops?`fast bara för det såg jag en men han va typ 16, va roligt då! haha vafan god natt nuuuu

imorgon kväll (idag) så frågade josse om vi skulle supa, HELL YES! sen frågade malin också så då tänkte jag att vi kunde slå ihop det, så josse du e den enda som inte vet nu men vi ska bada jacuzzi här imorgon kväll! WOOOPA!

natternatternatter-!

Kommentarer
Postat av: Malin

anki anka satt på en planka :D

2008-12-16 @ 09:35:10
URL: http://maalinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0