jaha

Är det så att det alltid är mitt fel kanske? Bara för att jag aldrig är svartsjuk så betyder det ju inte att han inte blir det. Fan känner inte för att blogga nu. Har sån ånger i kroppen, vill bara krypa ner i ett hål och vänta ut bättre tider. Alltså om det här löser sig nu så vet jag ju att det kommer att hända igen, det är ju bara en tidsfråga.

Vad ska jag göra?
- Fortsätta som om inget hänt.
- Fortsätta men ändå veta att det kommer att hända igen.
- Avsluta skiten och vänta tills den dag jag blir glad igen.


Nej jag tror jag ska lägga mig och sova igen, den här dagen började inget bra och då kanske den slutar i en dödsolycka eller nått. Och jag vill inte dö än, jag vill dö lycklig... när jag är typ 35 år haha, ung och vacker, förhoppningsvis.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Malin

Men måste du ha så negativa alternativ? :(

2008-12-06 @ 20:20:28
URL: http://maalinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0