jag måste också säga!

Idag fick jag hem några filmer jag klickade hem igår, alla Pirates of the Carribean filmerna (boxen med extramaterial och sånt shit), I am legend samt någon jävla Shark tank, fast Shark tank grejen var ganska cool, är ju som ett havsakvarium man har på tvn, eller heter det i tvn? I alla fall, så simmar det runt hajar och sånt i tvn. Alla i blu-ray så klart! Ska aldrig mer köpa någon vanlig DVD film igen, är helt såld på blu-ray nu.

Nog med tönt snack nu, sitter på jobbet och bloggar nu, finns inget att göra här. Väntar på att Vicky ska komma hem så ska vi draga oss till systemet och köpa lite alkohol tills imorgon.

Min dator är ju trasig nu också, jävla skit! Skulle lämna in den på ON OFF idag, klart att den funkar skit bra när jag väl är där, sen provar jag skiten när jag kommer utanför jobbet, då är den trasig igen. Vad vill den?!




Och imorgon gott folk är det nyårsafton, jag hade ju helst velat få 12 kyssen av min pojkvän men får väl kyssa en stolpe eller något haha! Sorligt värre, men jag har ju Vicky, vi får pussa varsin sida av en lyktstolpe helt enkelt. Japp så blir det!

Nu ska jag ut och röka och sen försöka sysselsätta mig med något att göra, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0