Fredag den 12 december 2008

Imorgon är det Lucia, palla! Vad är det för speciellt med Lucia egentligen? Kolla på en brud som går med massa ljus i håret och se massa tärnor som svimmar p.g.a syrebrist. Det är i och för sig kul att se men orka lyssna på när dom sjunger och läser dikter om advent. Nej, jag bojkottar Lucia detta år.

Imorgon ska jag åka och kolla på en häst som jag ev ska ha på foder. Så får jag något att göra på dagarna. Ägaren hade försökt sälja hästen men inte fått något gensvar så nu ville hon ha fodervärd istället. Ligger bortåt Vallentuna så det är inte så långt. Sen tror jag att man ev kunde flytta hästen efter en period som fodervärd, men vi får se. Kanske inte alls klickar med den lille.
Annars ska ja fortsätta tjata på Johanna, hennes far äger ju Lövhamra gård och hon har ju 2 hästar där tror jag att det är ^^

Nu ska jag jobba vidare, adjö!

Kommentarer
Postat av: Daniela

det vet jag faktiskt inte :d

2008-12-13 @ 02:14:27
URL: http://daanish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0