ärligt

Okej jag är inte den största barn älskaren i denna värld men vad fan!! Såg en jävligt söt unge på tv nyss, ska åka och sno den för den vill jag ha som mitt barn. Kan väl i och för sig skaffa mig en egen men det känns så jobbigt, är nog den största anledningen till att jag är skeptisk till att skaffa barn någon gång i framtiden, att bli gravid, få värsta magen och äta allt som går att äta och lite till... att inte kunna röka eller dricka. Men men, ska jag ha barn ska jag i alla fall ha 2... En vacker dag...... kanske..

Nej nog om det börjar blir lite för seriöst både här i bloggen och i mitt huvud om det här med barn haha, ska inte få några dumma tankar nu hehe.

Nu ska jag sova för nu har jag hunnit bli sjuk sen det senaste inlägget, ont i halsen och en antydan till feber känner jag.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0