6an...

 6an har lite gott att bjuda på från kl halv 12 iallafall, är väl mån-tors godingar och höjdpunkten på kvällen/natten. Kan väl börja kl 22:00 istället? Så kan jag komma i sänmg tidigare och gå upp tidigare, går upp en kvart innan jag börjar jobba kommer därför typ alltid 5 min försent till jobbet. Nej nej nu ska jag fortsätta kolla på Spin City... och längta till Prison break, kolla på snygga Michael Scofield (Wentworth Miller) SEXBOMB!  Sen får vi se om jag kollar på Dharma & Greg, mysterium!!



  • 23:30 Scrubs
  • 00:00 2 1/2 män
  • 00:30 Spin City
  • 01:00 Skål
  • 01:30 Prison break
  • 02:30 Dharma & Greg
  • 03:00 Dharma & Greg


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0