Tiden går långsammare än farfar

Som ni vet så har jag aldrig något vettigt att skriva så nu tänkte jag radda upp vad jag ska göra för min kommande lön.

1. Betala pappa 1000 kr  (avbet. för självrisken på bilen för inbrottet)
2. Broder Daniel ska ha 600 kr
3. Tammy L Ryder ska ha 600 kr :P
4. Åka till Danmark om jag har råd
5. Betala åtminstonde en skuld till kronofogden

Som ni kanske förstår så är jag skuldsatt och har därmed betalningsanmärkningar o.s.v. 19 år och redan dömd, låter bra för er eller?

Om någon vill så kanske ni kan hitta ett andra jobb till mig? För jag lyckas ju tydligen inte med det själv, suck. Känns nästan som att man kanske ska göra lumpen för att få något vettigt gjort här i livet, liksom känna att jag har åstakommit något? Skulle i alla fall kännas jätte bra för mig. Tänkte ju söka in till "Sanningens ögonblick" på kanal 5 men man var tvungen att vara 20 och det är jag inte än :( december kom närmare! Jag har ju trots allt lite smaskiga, pinsamma och framför allt lockande hemligheter som jag tror att många skulle tycka om att höra på. Se mig sitta i den där stolen och skämmas över allt dumt jag har gjort. Men vad fan jag är ju Angelica, allt för pengar!! Även om ja ska behöva kapa mina armar. Skämdes lite för att skriva det men bittra sanningen att så är det.

06:10 och jag sitter här och bloggar? Vilket liv, en normal människa hade sovit vid det här laget, men inte jag!
Jag håller på och laddar ner en film med Paris Hilton, The hottie and the nottie", har inga stora förhoppningar om den med tanke på den nämnda skådelspelerskan.

FAN nu blev texten äckligt stor och det går inte att få bort?? Nu gick det när jag kopierade in det i Office.. Men vafan nu blev filmen klar så nu ska jag kolla på den och sen gå och äta frulle för att sen gå och sova, jag är nämligen hungrig som ett svin!!

God natt på er! Eller ska jag säga god morgon?


Kommentarer
Postat av: VICKY

och möjligtvis betala en ny plattång ?:P

vad har du gjot anki ? plattången är helt trasig och när du fick med dig den hem funkade den perfekt ?, du har ju typ lagt den i ett badkar eller något liknande, för att använda den gick det inte, whyyyyyy whyyyyyyyy bara för jag inte har pengar alls, och inge jobb så ska du straffa mig :(

2008-08-19 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0