sveriges största blogg

ska jag bli inom 76 år!! så snälla hjälp mig med min statistik, jag är inte ute efter att tjäna pengar alls.. HAHA där lurade jag er allt, läs min blogg så ja kan få massa pengar som blondiebimbosarna kenza och blondinbella som tjänar multum på sina bloggar (läs:dåliga), dom som kallar sina bloggar för "modebloggar" vilket det absolut INTE är. och dom verkar inte heller vara tacksamma över dom små fjortisarna som läser om deras "spännande liv" ich vad dom har shoppat idag.
och just det, läste ett inlägg som blondinbella skrev "jag fick hela pälskällaren för mig själv precis som jag brukar få" BRAT! blir så lack, om hon nu kan få en pälskällare för sig själv kan hon inte ta och skrubba bort sina äckliga finnar hon har i ansiktet.
och ja kenza lycka till med din grek till pojkvän, tror säkert han har det där vanliga grekfödelsemärket rakt på ollonet med några vackra hårstrån i mitten.

JAJJA läs min blogg och tjänar ja pengar på helvetet lovar jag att varena läsare ska få en 100lapp en gång i månaden!!

heipaa

Kommentarer
Postat av: henk

HAHAHAHAHAH födelsemärket haha fan assa

2008-08-08 @ 11:16:57
Postat av: henk

HAHAHAHAHAH födelsemärket haha fan assa

2008-08-08 @ 11:17:32
Postat av: Daniela

hur många besökare har du per dag ?

2008-08-08 @ 17:44:59
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: Daniela

fan asså henke döööö inte.. =) natta har ju några födelsemärken i analen!

2008-08-08 @ 17:46:24
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: anki

typ 15 HAHAHA

2008-08-08 @ 20:34:42
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0