sökt jobb!

Just nu gosar jag med min kissemisse Kirre.
Han är så söt när han är trött, somnar och vaknar sen och tvättar sig lite sen somnar han om igen.






Nu har jag sökt jobb i Sälen för vintersäsongen 08-09. Hoppas verkligen att jag får nått av de jobben jag sökte. Tipsade Vicky om att söka dit också då hon har fyllt 18 nyligen.
Tror jag ska gå till
Arbetsförmedlingen imorgon och skriva in mig - igen! Har gjort det 2 gånger redan men har inte gått på någon av deras introduktionsmöten... De verkar helt värdelösa, står på lappen att de berättar varför man arbetar och vad ett arbete innebär (?)
Ja menar... varför skulle jag söka jobb om jag inte visste vad det innebär? Att jag ska gå dit varje dag och göra det jag ska så får jag mina pengar i slutet av varje månad? Och anledningen till att man jobbar är ju för att tjäna pengar, ja tror inte att någon gör det bara för skojskull, eller?
Varför tror ni att man jobbar?!

Nej seriöst så tycker ja det är jävligt fånigt att man ska gå på ett sånt där jävla möte, fyfan.
Tror fan jag har rökt upp nästan 2 hela ciggpaket på typ 30 timmar!! Okej jag röker ett om dagen men fan av dessa 30 timmar har jag väl vart vaken ungefär 12...?? Och så typ 30 cigg på de, haha det e ju för fan lite mer än 2 cigg/timme.... Kefft.

Ska väl ut o ta en cancerpinne strax, kollar på världens tråkigaste program... Renegade, så tråkigt och överdrivet men vad ska man kolla på såhär kl kvart i 5 på natten? KVART I 5????!!! Ja trodde den va typ kvart i 2, jösses amalia vad ska jag ta mig till? Jag har totaltvänt på dygnet och kan verkligen inte vända det åt rätt håll, kan man säga så?

Nu bläddrade jag över till något program som heter Pushy parents, amerikanerna ska alltid vara så överdrivna, har ni tänkt på det någon gång? Dom ska göra sina barn bäst och dom ska få allt deras päron aldrig fick när dom va små! Sjukt värre.

Nej nej imorrn är det jobb och jag har typ skrivit en hel bok i detta inlägg och Vicky trackar mig på msn, vafanculo!

080808 var iaf trevligt det har jag inte skrivit, träffade norrlänningar som bjöd på donken och efterfest i östberga(?), årstaberg iaf, blev måttligt full och somnade i en säng och vaknade upp vid 11 och begav mig hem men vart stoppad av en 35årig dam som började snacka med mig och berömma mina tatueringar på magen och ryggen, why?? Hon lär ju haft någon cpstörning eller något för hon kramade mig hejdå och sa att det var trevligt att få prata med en gammal vän, haha aldrig träffat människan förut och helt plötsligt är ja hennes gamla vän. Jajja trevligt att få glädja någon då.

Vafan nu vart det 2 böcker i ett blogginlägg, hoppas ni orkat läsa hela.. eller ja har ni lkäst hit har ni ju läst hela.. eller nästan iaf. Nu lägger jag på, eller slutar skriva menar ja.

Var det något mer jag skulle säga?
Just det, haha sista nu. igår grät jag till Disneyfilmen Dumbo, han är så söt och dom mobbar honom för hans stora öron  :( dom e så söta och man vill bara hoppa in i skärmen och krama om honom. Sen såg jag skönheten och odjuret också, kom typ inte ihåg något av den filmen, försökte sjunga med i låtarna också men det gick fan inte, kom ihåg enstaka ord dock. ska kolla på Pinocchio idag innan jag somnar.

Ja men vafan god natt kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0