rooolig

 

 


Känner att det börjar bli dags för att sova. Måste bara vara lite arg, jag och Tammy kommer typ aldrig få jobba tillsammans, dom säger att vi inte jobbar när vi snackar med varann, men det gör vi! Kanske har någon liten paus då vi bara pratar men jag gör ändå allt jag ska göra och det gör Tammy också. Nu skiter jag i om någon på jobbet läser det här men ja måste fkatiskt avreagera mig och en blogg är väl till för att skriva vad man vill i? Eller har jag fel i det? Det jag vill klaga på är en arbetskollega,vid namn Olivia. Hon gör fan ingenting på kvällarna, plus att när hon väl ska göra någonting så fuskar hon med det, satt och kollade på henne igår tror jag det var, och så skulle hon scanna papper. Hon scannade halva högen och sen sa hon att hon var klar, och då går hon och röker var 5:e minut och pratar med sin jävla pojkvän i telefon. Jag och Tammy säger till dom andra hela tiden men det verkar inte som att nån lyssnar på oss eller gör något åt saken så hädanefter ska jag hålla min käft stängd när jag ser att någon gör fel. Och sen när vi ska göra norge osv så säger hon att nu kommer norge, jag går ut och röker.. Varför kan hon inte hjälpa oss andra för? Sen jag började har hon fan aldrig hjälpt till med det, flyget har hon gjort men inte norge, sen lägger hon över allt på Tammy så hon ska kunna gå hem tidigt. Men när jag och Tammy går tidigare så hör man Danne säga "nu går dom tidigare igen" när han tror att vi redan gått ut. Ja menar vad är det för arbetsplats när man får höra allt folk säger om en bakom ryggen typ en vecka senare? Kan ingen bara komma fram till en och säga att såhär är det, det och det tycker jag om dig, du måste bli bättre på det här osv. Jag vill ha någon som tar tag i saker och bestämmer och det finns det ingen på vårt jobb som gör. nej första bästa jobb sen hejdå TNT om det inte blir förbättring på det här.
Säger bara det att när jag jobbar utan Tammy så tänker jag sitta med min jävla ipod i öronen hela tiden.

Whatevvvaaaah, ska röka nu och sen sova för att orka upp till suck jobbet suck imorrn... Hoppas ni har bättre stämning på era jobb än vad vi har, riktigt spänt är det!

Natti


Kommentarer
Postat av: henkkk

sådana där människor är fan inte okej, men varför är du nu anne hathaway undrar jag ;D haha

2008-08-15 @ 12:51:43
Postat av: TAAM

älskling... du och jag....fuck the others!

2008-08-15 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0