On my radar!!

jag säger ju att jag är besatt av den låten... vafanculo!

idag är det 50 årsferre hemma hos oss så ja ska supa till lite här hemma och sen dra o klubba jaaao!
är megasuperduper hungrig så ja längtar tills vi ska äta, eller så kanske ja kanh äta redan nu.

idag har jag iaf vart bakis, råkade dricka gammal avslagen cola  imorse så ja höll på å spy av äckligheten(?) sen kom min bruuur och hämtade mig så drog vi o köpte presenter till pappa och arja.. min pappa och hans tjej, båda fyller år 3:e september, OTIPPAT eller vadå? jag köpte också en stickad koftväst som jag kallar dom haha och en tshirt från ginatricot. sen drog jag och broder hem till honom och spelade monopol och jag vann as always, stolt haha!

men nu ska jag in och mingla hahahaha

btw jag körde volvo c70 idag :D lyxigt värre hhaha, keff e man men det e bara att gilla läget.


hare bra gott folk


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja vist har jag ;) ingen bild på dig då snygging!?

2008-08-31 @ 22:45:52
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0