löning på måndag

!!!! då rullar stålarna in :)
12laxar i en laxask rättare sagt :D

Min dator har dåligt batteri så ja hoppas inte att den dör nu när jag skriver det här!! Hör du det datorn??

Igår jobbade jag som vanligt men utöver det vanliga så glömde lastbilschaffisen sina papper som MÅSTE åka med flyget, och hjälte som jag är tog jag på mig uppgiften att åka till Västerås flygplats och personligen lämna över dom till vår apc hahaha låter värsta stort :P
Jag rockade som fan i bilen, sjöng o hade mig på vägen dit och inte allra minst på vägen tillbaka.
Efter det hämtade jag Malin och vi åkte hem hit och badade jacuzzi och så, sen drog vi hem till henne och.. hahahahah spelade the sims, sjukt längesen jag gjorde det. Snart 20 år och spelar the sims :P jajja lite 5åring år man ju i sinnet trots allt.

Nää nu ska jag sminka mig och sedan bege mig till Malin för att missbruka lite alkohol ^^

Ha en trevlig lördag allihopa!
Love Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0