lite tid över...

... för att blogga har jag nog just nu. Jobbar på som fan, verkar som att det är ganska mkt idag här på jobbet. Har stått och sorterat en jävla massa papper, men nu sitter jag här vid datorn och skickar iväg lite paket till Hong Kong ^^

Inatt kunde jag inte sova som vanligt... så jag var vaken till halv 8, skulle sitta och flina när BB var med i Vakna! med The Voice, men hann somna. Förstår inte vad som är så speciellt med henne, varför är hon så annorlunda jämfört med oss "vanliga" bloggare? Varför är hon så populär? Ja mycket mycket funderingar, så kom tanken upp om jag ska köpa med mig McDonalds hem efter jobbet, vad tycks? Ska jag gå upp ett kilo pga att jag äter donken ikväll eller ska jag gå upp ett kilo för att jag kommer smaska i mig massa mackor när jag kommer hem? Klurigt..

Nu kom våran kära teamleader och gav mig massor med papper så jag gör ett litet uppehåll i det här inlägget och jobbar lite, sen kommer ja tillbaka och skriver mer ointressanta saker hehe.

Sådär jaaaaaa..
Nu fick jag brainfreeze, vad ska jag skriva?

Jo just det, jag har ju handlat lite nya kläder, lite höstkläder...
Och en till garderob, nu har jag 1, 2, 3, 4 hela utrymmen att ha kläder i, så nu får allt precis plats, iofs har ja massor med kläder i tvättkorgen också men det ska väl gå att klämma in hoppas jag. Va ett jävla tjohej att sätta ihop en där jäveln, Daniel (min brorsa) fick väl antagligen göra det mesta, inte för att jag är oteknisk.. utan för att jag är lat(!!)
Jag tror att när jag blir äldre så kommer jag bli en sån där jättetjock sak som har en feeder, och han kommer vara min bästa vän och så kommer jag typ gifta mig med honom för att han inte ska smita eller nått sånt. Ne men vafan jag måste ta tag i det här skräpmatsätandet!! Ska sluta... nån dag.

Nu ska jag kila iväg och ta en smoke, och sen läsa min nya favoritblogg :)

Adjö på er gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0