japp

så var det med det, slut vare men det e väl bäst.



Idag eller jag kanske ska säga igår, så vaknade jag en kvart innan jag började jobba, hann nästan dit i tid. 5 minuter sent tror jag att jag kom. Var en helt okej jobbdag men lite tråkigt för mitt busfrö Tammy var ledig idag, men imorrn kommer hon, eller ja kanske ska säga idag då :P hehe.

Blev klara rätt tidigt faktiskt, vid 21.00 vart vi klara, 1½ timme tidigare än vi slutar egentligen, så jag blev glad, gjorde Tammys jobb idag och bara för det så kom hennes kära "GM" tidigare än vanligt. Otursfågeln Tammy hehe.

Efter jobbet drog jag och busade med Henke, Nattap och Ceci. Vi tänkte först åka och kolla plan på Arlanda, lite roligt att stå precis under dom innan dom landar eller precis när dom lyft, känns lite som man ska sugas upp under dom. Men men, vi kom aldrig så långt, vi hamnade i Rosers där dom skulle ha streetrace men otur för dom så kom en polis på hojjen och hann stoppa allt innan det ens hade börjat. Så vi paddlade vidare till donken och åt en varsin burgare, tack henke för hamburgaren hehe. Sen lekte ja o Ceci att vi va 5 år typ o spottade papper genom sugrör på varandra haha. Sedan blev det lite "Mysteriet på Klockbacka" innan vi alla drog hem. Och nu har jag suttit här och gjort ingenting, ska ut o ta en smoke och sen ska ja väl sova eller nått, dricka vatten ska jag iaf göra för ja törstar ihjäl!!

Är det någon som ska vara med på Nord mot syd i Gamla stan på fredag? För er som inte vet vad det är så slåss norra sidan mot södra sidan mot varandra (vattenkrig) jag tänker iaf vara med och spöa några södermalmare med min vattenpistol, ska försöka komma iväg tidigt från jobbet. Annars kan man ju bara gå på efterfesten sen. Gruppen finns på facebook btw och den heter "Nord mot Syd".

Aja dags att hoppa till kojs då, katten ligger redan och sover, han kommer väl vakna när jag väl ska sova, är ju alltid så. SUCK, buskisse

BTW henke, jag har gjort en liten kategori åt dig när man skriver inlägg som heter "henke bloggar" :) smart va? hahaha

natti natti


Kommentarer
Postat av: henk

haha woho, så nu är det typ mer två bloggar i en? :P eller va menaru. haha



over and out / teskedsgumman nattap.

2008-08-07 @ 11:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0