jag skulle vilja..

..att folk kommenterar mina otroligt roliga och intressanta inlägg lite mer än vad som görs nu!
Vafanculo. Kollar på Robbie Williams på youtube, blir fan lite kär alltså, han skapar så starka känslor inom en, oj vad djupgående jag vart nu... inte ofta jag är det. Men det känns som man bara vill gråta till hans låtar och ligga under täcket och mysa.
Det skulle jag vilja göra nu men jag är fan inte trött plus att jag har vart ute nyss och byxorna blev blöta så nu har jag blötit ner hela sängen så det måste få torka först. - Då antar jag att första steget är att kliva ur sängen, eller?

Sa ju i förra inlägget att jag skulle sova men det vart ju inte så, tyvärr tyvärr tyvärr. Sablans dygnsrytm, sitter vaken hela nätterna, sover på dagarna, jobbar på kvällarna. Äter 2 mål mat om dagen, frukost/lunch på jobbet så då består av middagsmat, typ biff eller liknande. c:a 22.30 äter jag mackor och dricker oboy (barnsligt men gott ^^) och det ska väl då föreställa en blandning av middag och kvällsmål... säger man kvällsmål? Jajja ni fattar poängen iaf.
Och här sitter jag nu igen, hungrig som ett as, väntar på att bli trött...

Någon som har något förslag på vad jag kan göra på kvällen för att bli trött? Eller vad jag kan göra på nätterna för att få dom att gå snabbare?

Nej man kanske skulle ta och titta på någon film, fan vet inte om jag har berättat det här men såg "The hottie and the nottie" med Paris Hilton för några dagar sen, asså fan allt hon är med i blir till skit. Om det inte hade vart hon som skådespelade i filmen hade den säkert var jätterolig och bra men hon drar verkligen ner poängen rejält! Hon kör liksom samma stil som på fritiden, kan inte riktigt leva sig in i karaktären. Undra fan om hon betalar för att få vara med i filmen? Tror nästan så alltså.
Va ju liksom samma med "House of Wax", den hade vart bra om hon hade skippat sin roll där och gett den till någon annan erfaren och duktig skådespelarinna :P

Däremot måste jag ju erkänna att "Simple life" är jävligt roligt att kolla på men där är hon ju liksom sig själv. Och nu ska inte jag komma och säga att hon är rik och uppblåst, det är hon iofs men jag ska bara erkänna att hade jag haft pengarna hon har så hade jag också vart det. Varför behöver man ens kunna någonting då? Jag skulle hoppat av skolan så fort ja hade chansen och bara åkt räkmacka fram hela livet. Åhhh gud vad gott det skulle vara med korv med bröd och så räksallad på... smaskens.

Ja som ni vet så skriver jag ju alltid en hel bok när jag bloggar och säger jag att jag ska avsluta här nu så kommer jag säkert på något mer att blogga om sååå.. Men hur fan ska jag avsluta då? Nu kom det upp i skallen, förvirrad förvirrad.

Jo jag ska bara be er läsare om filmtips,  om ni har något bra tips på en film så var inte rädda för att kommentera! Jag blir oerhört lycklig, har nästan sett allt som kommit ut nu så ja blir inte mindre glad om ni tipsar om någon gammal goding som man redan sett 100 gånger, typ som Svensson Svensson, Sune och Bert... Nu kanske ni inte behöver tipsa om just dom men typ liknande filmer, eller jaaa vad som helst vafan :D

Nu går jag heipaa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag äslakde Narnia Häxan och lejonet men har inte sett prins caspian! så det är mitt tips :)

2008-08-22 @ 08:28:17
URL: http://willarp.blogg.se/
Postat av: Daniela

Måste kommentera bara för att kommentera, men jag har inget att skriva. Blir du ledsen nu?

2008-08-22 @ 12:24:00
URL: http://daanish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0