Jag har verkligen inget liv, och inget roligt att blogga om

Jag vill ha ett roligt liv. Ett liv med pengar och vänner och en STOR kärlek. Har ju ett jobb men har så många skulder + att jag är så duktig på att slösa pengar. Men på måndag måste jag faktiskt köpa nya kläder, känns som jag har gått i samma trasor i 10 år. Men det positiva är att jag ska shoppa billigt, dvs för första gången ska jag gå på second hand butiker :O värsta stora steget för min del, ojojoj! Josse sa att hon skulle följa med mig så det gäller att gå upp tidigt på måndag :)

Helgen har jag stora förväntningar till. Sägs att det blir alkoholmissbruk hemma hos Malin på lördag! :D På fredag jobbar jag ju så då ska jag ta det lugnt. Fast vi alla vet ju att jag inte kan ta det lugnt frivilligt, vill alltid ut på nya äventyr. Jag skulle till exempel älska att få dra till det där Hans och Greta huset och det läskiga älghuset. Haha låter skitbarnsligt men jag vill få lite adrenalin, bli lite rädd ^^ Plus att det håller mig borta från min drog - alkohol... Vilker ska brukas flitigt på lördag!!

Nej nu ska jag kolla lite mer på Sex and the city, ska tvinga min katt och komma o gosa med mig också, Kirre Kirrekatt katt.
Såg nu på Sex and the city och dom visade goda bakelser och så, blev sjukt sugen på en munk eller muffin med glasyr på, eller choklad. GUUUUD vad gott det skulle vara.

Fan kan inte sluta skriva asså, ska nog gå å fixa lite i mitt rum och samtidigt som jag kollar på Sex and the city fast nu blev det reklam. Så då kan jag passa på att fråga igen!

Några bra second hand butiker i Stockholmsområdet??

Tack och hej från mig.


Kommentarer
Postat av: josse

haha hur tidigt ska du gå upp :O

2008-08-21 @ 00:15:49
URL: http://tottehiin.blogg.se/
Postat av: Veronica

ungjävel

2008-08-21 @ 15:44:18
URL: http://rightorwrong.blogg.se/
Postat av: taamy

Jaha.. jag som trodde jag var din vän;)O

2008-08-21 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0