jag har funnit min bibel

http://www.sjalvmord.com/#forb - detta är inget tips för er som vill ta självmord, folk kommer säkert lacka för ja länkar den men i dont give a shit.

sitter just nu ute och röker, sa till malin att ja skulle sluta men hittade en cigg som jag fick av malin och tänkte, nu eller aldrig. detta blir den absolut sista ciggen jag röker... förhoppningsvis!

har käkat så jävla mycket idag pga att jag inte har rökt, och det är så som dom säger, man går upp i vikt av att sluta röka. nu känner jag ett sånt jävla sug av att äta på mcdonalds, men ja har ju slösat upp hela min lön, och im the one to blame i det fallet.



jag tänkte börja kolla på film lite mer, så igår såg jag några stycken, tänkte räkna upp dom här i bloggen och slå rekord i att titta på film. kanske inte nu men en vacker dag ska jag vara med i guiness rekordbok haha

Playa del sol - alla avsnitt (12st)
A night at the Roxbury
Tigerland

Inatt blir det:
Drömkåken
Alla "Tillbaka till framtiden" filmerna
Twister
The last drop

Nej nu måste jag bege mig tillbaka till filmtittandet. heipa


Kommentarer
Postat av: Daniela

drömkåken äger!

2008-08-04 @ 10:42:05
URL: http://daanish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0