hmm?

Asså det sista jag vill är att bli en såndär som klagar över sitt liv osv, fine jag har inget att klaga över egentligen fastän man tycker det själv. Och det man har att klaga över har man också sig själv att klandra för... Om man inte har några vänner, då är det ens eget fel eftersom man inte skaffat några. Har man inga pengar, då skaffar man sig ett jobb! Det är inte så jävla svårt.

Det jag kom hit för att klaga på är min dygnsrytm, hur fan kan jag sova bort hela dagarna? Varför går jag inte upp när klockan ringer så jag kan somna i tid på kvällen? Känns ganska onödigt nu eftersom det är helg imorrn. Men ska banne mig ha en normal dygnsrytm nästa vecka!!

På tal om en helt annan sak, jag vill söka till "Sanningens ögonblick" men jag är för ung :( Måste ju ha fyllt 20 och det gör jag ju inte förrän i december, gah! Hatar åldersgränser!! Dom är bara besvärliga och i vägen! På tal om åldersgränser haha, så såg jag en typ 16-17årig tjej som stod utanför Statoil med hennes kompisar snett bakom henne idag och frågade om nån kunde köpa ut cigg till henne, så då gick jag förbi med körkortet i handen och så sa hon att hon behövde någon som kunde köpa cigg till hennes morsa som var sjuk och så stod hennes kompisar stod och fnittrade bakom. Så sa jag att nej småbarn ska inte röka, helt plötsligt hörde jag tjejerna bakom som sa: "ehhh vem fan tror hon att hon är, hon ser ju ut som 12 år."  Då skrattade jag åt dom som jag alltid gjorde när jag var lite yngre, verkligen HAHAHAHA vad roligt då, oj vad förskräckt hon blev, trodde väl inte att jag skulle våga säga emot men icke sa nicke. Fjortisar - STAY AWAY, okay?    ^^


Nu måste jag själv ha en cigg så jag tackar för mig.
Over and out scout!

Kommentarer
Postat av: Sandra

you go girl:D fjortisar finns de gött om tyvärr

2008-08-22 @ 04:00:40
URL: http://sandrusen.blogg.se/
Postat av: nån som e arg:@

tönt unge :P bara för jag klagade i mitt inlägg !!!!!!!!!!!

2008-08-22 @ 13:20:58
Postat av: nån som e arg:@

men anki du fattar noll

2008-08-22 @ 13:22:42
Postat av: nån som e arg:@

jag e så arg

2008-08-22 @ 13:22:51
Postat av: nån som e arg:@

vad ska jag ata mig till när no life, kommentera din blogg kanske :D

2008-08-22 @ 13:23:14
Postat av: .

fan va taskig man kan vara :| det där var taskigt

2008-08-22 @ 13:24:46
Postat av: .

jag tog åt mig det där med att inte ha några vänner eller pengar !

2008-08-22 @ 13:25:02
Postat av: .

skit samma nu har jag terrat färdig.. there u go

2008-08-22 @ 13:25:16
Postat av: .

Du förtjänar inga vänner och du är själv en fjortis, there u go!

2008-08-22 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0