Fyfan för min syster!!!

Jag skulle behöva en 40 timmars kurs i hur man ställer in inställningarna här på bloggen. Vill också göra om utseendet på den men eftersom jag har glömt bort alla mina html-kunskaper ja fick lära på på International College of Sweden så är det inte lätt atta göra själv.

Jag har massor med funderingar just nu, jag vill så gärna göra lumpen men jag vill ha ett jobb att komma tillbaka till efter jag är klar med den... det vill säga om jag ens kan göra den? Måste ju ha kondition och lite skills, kan ju inte komma och vara lika dum i huvudet som Blondinbella... Haha. Usch hon är verkligen inte min favorit, hon tror att hon är personlig tränare, stadsminister, stylist, matkonslut, och det värsta är att hon verkligen tipsar folk om vad dom ska äta och vilka dieter som är bra? Vem är hon att göra de? Fy jag blev så skadeglad när hon använder bilden från någon sida på internet och hon fick betala massa pengar för den. Hon påstår sig ha kunskaper inom advokatområdet men jag tror nog att största delen av oss vet att man inte får använda copyrightade bilder? Ingår inte det i allmänbildningen?

Nej fan jag vill inte skriva ett helt inlägg om blondiebimbo fastän jag skulle kunna göra det. Personen hon tror sig vara..? Nää nu räcker det!

Nu ska jag berätta om min spännande helg jag har framför mig.
På fredag (idag) ska jag jobba och sen göra ingenting.
Lördag ska jag göra ingenting och likaså på söndag. Jävlar vilket fullt schema :P

Haha nej jag skojar bara, idag ska jag som sgat jobba, sen ska jag hem och rensa min garderob för att få plats med mer kläder på måndag när lönen kommer. YES!
På lördag ska jag försöka ta tag i att motionera lite på dagen, dvs att jag ska försöka komma upp i hyffsad tid, inte kl 15:45 som jag "normalt" går upp. Suck kan jag aldrig sova på nätterna och vara vaken på dagarna?
På kvällen ska vi förmodligen supa hemma hos Malin, om fallet så är så ska jag se till att Malin ser till att Anderas ser till att få hem lite snygga killkompisar så man har lite ögongodis ^^ hihi.
Söndag ska jag ha som en allmän vilodag samt tvättdag tror jag, kanske knarka lite godis och chips då också :) eller så gör jag bara som jag säger att jag ska göra.... SLUTAR ÄTA GODIS!

Tänkte faktiskt försöka dra till Flen någon dag och våldgästa min syrra och hälsa på henne då vi inte har träffats på snart 8 år då min mamma gick bort i cancer. Känns som att det är dags att ta tag i det här nu... Vill prata lite med henne och fråga hur hon har det och säga till henne att hon måste ta tag i sitt liv och kasta bort flaskan och träffa sina jävla barn!! Blir så förbannad, 3 barn har hon lyckats göra men inte ett enda har hon lyckats behålla, fan nu vart jag sur och vill bara slå henne. Får man barn så ska man också ansvara för dom och inte låta soc ta dom. Har man problem så skaffar man inte barn!! Men det gör ju hon, hon fortsätter att föröka sig fast dom tar unge för unge.. Äldsta ungen (säger inga namn nu) 14 år, sitter på behandlingshem i norrland. Mittenbarnet... han vet jag inte ens vart han e?? Samma sak med den yngsta flickan, vart fan e hon? Varför har jag inte fått träffa min systerdotter för, vet dom 2 yngsta att dom ens har 2 mostrar och en morbror? :'( Blir så jävla ledsen nu asså, tårarna bara rinner... Ska försöka få pappa att ta hem  min systerson som sitter på hemmet där uppe till jul, även om han är stökig så är han mitt kött och blod och dom vill jag ha kontakt med, vi är ju trots allt en familj... En trasig sådan men fortfarande en familj !!

Känns inte bra att skriva det här i bloggen, känns lite för personligt men antar att det är intressant att läsa om vad andra tycker och tänker innerst inne?


Massa kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: henek

:( hoppas verkligen du får hem nån å träffar henne..

jag har ju oxå en syrra nånstans, som ja aldrig sett :S haha

2008-08-22 @ 12:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0