happ

hehehehhahahahhaheheheehehihihooohähähähöhåhå, FAN VAD JAG MÅT KASST! rädda mig någon, snälla
har fått en äcklig förföljelsemani, så det går inte att gå ut o röka själv, igår när ja satt ute o blossade hörde jag ett ljud, och plötsligt börjar jag gråta och fimpar en !!HEL!! cigg för att låsa in mig på rummet. stackars mina grannar som måste komma ut hit varje gång ja ska röka asså. FÖRLÅT!

iallafall, idag ska jag jobba klart, åka hem occh sedan fortsätta kolla på film, hann ju bara se drömkåken, twister, tillbaka till framtiden 1&2.
så idag blir det till att se tillbaka till framtiden 3 och the last drop. lär ju kolla lite på playa del sol igen, så jävla skönt program. sånt önskar vi mer av på tv ska jag säga!

btw, jag är så JÄVLA röksugen men vågar inte fråga nån på jobbet om cigg, har ju redan frågat 1000 gånger förut (inte idag)

så ja, dett ahar varit en rökfri dag änsålänge för min del. känner att ja ska gå upp till käket här på jobbet och dränka sorgerna i glass.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ah det är ett hotelljobb i älvsjö. Fast jag serverar i restaurangen =)

2008-08-05 @ 17:50:22
URL: http://daanish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0