flexxxx

Klockan är strax efter kl 18:00 denna onsdag, som också kallas för lill-lördag. Och självklart ska jag ut ikväll som den lilla partymyra jag är, men vart fan ska man gå? Känns som att det blir lite spaning på nätet efter ett nytt ställe att gå. Har dock inge busskort så det får bli att gå till Rotan och sen cykla hem på en stulen cykel eller nått haha. Ne ja skoja bara.
Någon som har nått tips på klubbar i Stockholmsområdet?

Nej nej nu blev jag hungrig också, kanske ska ta mig något att äta.

Sen har jag en liten funderare, jag breakade ju upp med Kris för att ja trodde han skulle vara i Afghanistan till november, men nu säger han att han ska vara i England i 3-4 månader, vafan gjorde vi slut för? Nu är vi ju mycket närmare varann och det tar ju bara någon timma att flyga över till England för mig och samma sak för honom om han skulle komma hit.
Helt onödigt gjort, ska prata med honom om det här. Det positiva är ju iaf att jag behöver inte åka till Cypern i höst, för vad fan ska jag göra där när det e helt kallt och det bara är Cyprioter där? Huh!!

Nej gott folk nu ska jag leta upp en frukt här på jobbet, jag är ju på jobbet eftersom kl är efter 16:00 på en vardag vilket betyder att jag jobbar ända fram till kl 22:00... nästan varje dag iaf. Men nästa onsdag är jag ledig! YES!

Over and out. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0