döden

Vad händer efter döden..?
Kom att tänka på det när ja tänkte på att det snart är 8 år sen min mamma dog : /

Dagens tips: Borsta alltid tänderna efter ni har ätit curry, ni luktar skit annars! :P

Är på jobbet nu, ska ut o röka strax, anledningen till att jag tog upp currygrejen är att jag åt nyss en sallad med currydressing, fan va ja lutar curry. Hela jag liksom! Fiiifan.

Naj naj får bli ett kort inlägg och ingen bok idag, nu ska jag ut och röka sen ska jag försöka göra lite nytta.
And btw EMMA existerar INTE! haha :P ingen fattar, va nått en kollega sa här på jobbet :P

Adjeu, good bye, au revoir.


Kommentarer
Postat av: henemnjkeke

=(

2008-08-14 @ 13:36:39
Postat av: Vicky

hahaha då fattar jag emma grejen :P på bdb om d va du ? =)

2008-08-14 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0