dagens tv??

Vad i helvete? Kan dom inte ens visa ett enda vettigt program på tv vid den här tiden? Dexter, något Filip och Fredrikprogram och någon annan polisserie... på kanalerna 3, 5 och 6. Dom "bästa". Men fan ska starta en egen kanal som ska visa alla serier jag gillar dvs, 2½men, gossip girl, the oc, seinfeld, family guy, simpsons, sex and the city, frasier, scrubs, prison break, oz och diverse filmer!
På tal om filmer så har jag 2 sjukt bra filmtips till er som vill ha något bra att kolla på en regning söndag.
Vi börjar med Tigerland, är en film som visar soldater som förebereder sig inför krig, handlar om en speciell soldat som hjälper många andra att få s.k "frikort" från armén. Asbra film asså.
Andra filmen ja vill rekommendera är Never back down, handlar om en kille som flyttar till ööööh, vafan hette staden nu igen haha. Aja vet att den ligger i Florida iaf. Där träffar han en tjej som bjuder honom på en fest och en kille får honom att möta den andre i en "boxnings"match, ungefär. Sen börjar killen boxas då det händer massa saker och aaa skitkass beskrivning, den låter dålig när jag beskriver men den är sjuuuuukt bra! Såg den senast igår.

Aja vet fan inte vad jag ska blogga om asså, ni kanske vill läsa Tammys blogg? Vad vet jaaaag?

Nej nu ska ja nog ta och leta upp minst en cigg sen ska ja försöka lägga mig och sova, kommer bli svårt men man kan inte lyckas med allt ^^ hihi

xoxo anki, im the next gossip girl vettni haha woooooooo fett hypat :D
nej men wtf natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0