blogg till blogg hat

Vill tillägna detta fina inlägg till '"anna" som inte ens vågade skriva epostadress eller bloggadress i kommentarsfältet här på min blogg. Anna..? är du något slags Jehovas vittne eller ska ja säga blondinbellas vittne? Tycker synd om dig som känner att du måste smöra för henne, hon vet förmodligen inte ens att du finns lilla vän. Kan iallafall säga att jag får ingen cameltoe av den tröjan! haha.
Nog om detta, kollar på nån äcklig kristen film och vill bara uttrycka mitt hat mot kristna människor. Jag har ingen religion jag är ateist och det trivs jag så bra med, tack vare Henke som hjälpte mig gå ur svenska fittkyrkan.

När jag dör, kasta mig i sjön, jag är ändå död då och vet varken ut eller in.

Nääej ja har pepptalk med Vicky nu, hon måste komma igång med arbetslivet nu. SÅ GÅ PÅ INTERVJUERNA vicky!!

Må Gud vara med Er! HAHAHA fyfan det stryker vi över.

Rökpaus nu, heipaa

Kommentarer
Postat av: Vicky :)

I will tack för att du peppar mig "gumman" som du älskar när man säger till dig <3 love u :D

2008-08-19 @ 23:08:15
Postat av: henk

haha yeeeeees!!

2008-08-20 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0