080812

Tisdag idag då. Vilket långt inlägg ja skrev inatt, eller asså så långt är det ju inte men jag brukar aldrig skriva så mycket här i bloggen. Nu sitter jag på jobbet utan något att göra, jag har sökt jobb idag på någon nyöppnad nattklubb idag. Och så skrev jag till min granne som jobbar på dagis och frågade om hon kunde hjälpa mig att fixa ett jobb där eller på något annat dagis.
Köpte en kamera av min brorsa häromdagen som jag har med med till jobbet och fotar med, måste ju testa grejerna.
Fast jag har inte betalt den än, det ska jag göra när jag får lön vilket är om 13 dagar wihuu!

Funderade på att klicka hem ett par jeans igår också men blir så orolig när det gäller storlekarna, om dom inte passar så måste man hålla på och skicka tillbaka och då spelar inte 3-4hundra kronor någon roll... då får jag ju i alla fall chansen att prova dom först och se så att dom passar ordentligt.
jag skulle vilja prova gå till en second hand butik men det känns så smutsigt, men har ju hört att man kan göra riktiga fynd på second hand butiker! Men måste våga gå dit bara..
Någon som har tips på någon bra second hand butik?

Oj just det, jag lovade ju ett dagens tips varje dag. Vill bara varna er för att mina tips kan leda till katastrof!!
Ja dåså, då ska jag försöka komma på ett tips haha. Får bli något muppigt.
Here it comes; Hotel/Apartments barba Yiannis på Korfu, ett bra boende! - Jag vet att Malin kommer skratta när hon läser det men Malin den bjuder jag på!

fan nu fick jag massa jobb att göra så ja borde avsluta det här inlägger med det samma! HAHA.

Jaja men kära läsare, vi hörs ikväll för då bloggar jag mer, imorrn tänkte jag försöka slå rekord i att skriva antal blogginlägg per dag.
Puss och kram skumbanan.


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHAHA :D

barba yiannis herregud :D

måste dit igen. Om vi inte blivit bannade typ

2008-08-12 @ 21:11:44
Postat av: anki

hahahaha jaaa

2008-08-12 @ 22:25:24
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0