valborg

japp såhär kommer min valborg se ut dårå.
käka pizza med pappa och försöka tigga lite pengar och så, typ bara 100 kr så jag kan köpa mig nått gott.
sen ska jag hem till henke och titta på när dom grillar haha med tanke på att då har jag redan ätit :P
sen vet jag inte vad som kommer att hända, känner iaf att jag vill fortsätta min tradition att göra mig en egen liten majbrasa på en gångväg någonstans, ska dock inte hålla traditionen då jag alltid lyckas tända eld på mina skor när jag ska släcka brasan då jag oftast springer in i den o försöker hoppa bort elden som då spriter sig till skorna och ibland byxorna :P
haha
aja nu väntar jag på att kris ska komma in på msn :D
heipa på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0