tråkigt

nu har jag fitthortråkigt.
enda roliga är väl att jag smsar med kris som för övrigt är världens segaste på att svara. suck!!!

henke tjata om att ja skulle blogga så här varsågod nu bloggar jag astagöran!
TA DEN HÄR MEDICINEN NU.

igår lånade jag o tessa hennes papis bil och raca runt lite vid löwet och jag måste säga att tessa är inte den bästa på att köra dirakt, då va fan henke bättre när han dunka trottoarkanten med alton HAHAHAHAHA! vi mötte henketttt och nattap vid donken och sen drog vi till horklockbacka som bara var allmänt mörkt och trodde sig lite läskigt. iaf ska ja flytta in där kl 3 imorgon eftermiddag så alla vet. inflyttningsfest med levande ljus på fredag då i klockbacka. tar inte ansvar för att om någon dör.. sen blev nattap alldeles för rädd så vi var tvungna att åka hem.

iaf så har jag fixat mitt rum nu så det e städat och tessa hjälpte mig att möblera om lite granna, hon fixade tex en säng till sig själv och köpte en tandborste att ha här HAHA, hon vägrade ju att gå hem i några dagar men för 30 min sen gick hon hem haha.

jag har satt upp lite foton ovanför min säng från norrtälje, min 18årsdag och från cypern och några bilder på min tvhylla också, ska upp mer... hela rummet ska va täckt med bilder hahaha. paparazzianki till maxxxxxx.

nej nu känner ja att jag ska röka en cigg o mobba min kisse som ligger och sover. så herrååå 

Kommentarer
Postat av: henke

haha pnatta var alldeles för rädd!
Det där med alton har jag faktist ingen aning om ifall det stämmer - troligtvis inte.
Anki hittar säkert på som vanligt - ännu en gång..

dags att ta den här medicinen nu. . ;)

2008-04-15 @ 16:32:44
Postat av: anki

ja sannerligen. JAG HAR TRÅKIGT!

2008-04-16 @ 11:59:11
URL: http://ankiis.blogg.se
Postat av: natta p

anki, om det va nån som va rädd så var det duuuuuuuuu :D

2008-04-17 @ 09:12:30
Postat av: anki

ja vet försökte bara skylla ifrån mig lite :P

2008-04-17 @ 10:40:50
URL: http://ankiis.blogg.se
Postat av: natta p

men det är inget fel med att vara rädd (A)

2008-04-17 @ 18:25:07
Postat av: henek

tog ni ens den här medicinen? :S

2008-04-17 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0