städdag

idag vaknade jag upp lite halvbakis med tessa, var först på sjukyrkoberget igår på party och vid 11 drog vi vidare till slussen i stan till en annan fest. lackade ur på en blattehora där som var fittig o höll på å muppa sig.

åkte hem fett tidigt, typ kl 1. drog o käkade donken vid centralen med sussi o tessa. sussi fick en 10a av en uteliggare, eller ska jag säga person with no home haha. skulle smsa kris men glömde bort ordet homeless så det fick bli person with no home haha.

sen drog vi till hållplatsen o väntade på bussen. där träffade vi the person with no home och jag körde den här, "ta den här medicinen nu" och sträckte fram handen. DÅ SLOG HAN MIG! fitt anus.

iaf så kom vi på bussen och det var 2 killar som typ var helt fascinerade av oss och vår medicin, plus att detva ett fetto som hade kissat på sig haha. btw så sa han att det fanns kukodent och fittodent ist för pepsodent (tandkrämen). sen kom vi hem o somna herrååå

Kommentarer
Postat av: henke

den nerkissade fettisen hade iaf inte tagit sin medicin!!!!

2008-04-15 @ 16:20:39
Postat av: henke

den nerkissade fettisen hade iaf inte tagit sin medicin!!!!

2008-04-15 @ 16:20:50
Postat av: ankk

ne ja vet ja försökte ge honom sin medicin men han ville intt

2008-04-15 @ 16:29:47
URL: http://ankiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0