saken e den...

... att jag vet att jag kommer att ångra mig för att ja åkte hem men det kommer fler sånnahära chanser, och då kanske jag kan åka med en vän ist för att åka ensam. nu sitter jag i larnaca och väntar på att kunna åka hem. someway somehow.
tappade iaf bort mig en hel del från protaras hit åkte först till ayia napa, änden av aiya napa där det inte gick några bussar, så jag fick gå 6 km med mina tunga väskor och fick slutligen syn på en busshållplats, fixk dock vänta i 40 min på bussen men aja. sen kom jag till larnaca stad och skulle därifrån ta mig till flygplatsen vilket inte va så jävla lätt... satt i 50 min o vänta på bussen och gick sedan och åt en toast, gick sedan tillbaka till bussen och väntade ytterligare 50 min och så kom den!
fick dock ta taxi tillbaka från flygplatsen in till larnaca men det kostade bara 10? så det va inte så farligt.

idag ska ja göra ingenting, bara gå runt o kolla inne i stan, tappade bort mig igår kväll och hittade inte tillbaka på typ 2 timmar, men motion fick jag iaf.

aja ska gå å försöka duscha nånstans nu.

x x

Kommentarer
Postat av: Anonym

Muppanki

2008-04-08 @ 09:21:50
Postat av: Anonym

:O

2008-04-08 @ 13:15:53
Postat av: Kim

Ska du komma hem? :O

2008-04-08 @ 14:09:58
Postat av: anki

Kim: japp de ska ja xD

2008-04-08 @ 17:58:02
URL: http://ankiis.blogg.se
Postat av: Malin

hahaha du e så störd :D

2008-04-08 @ 20:23:42
URL: http://maalinens.blogg.se
Postat av: Lina

RING MEJ NUUUUUUUUUUUU!

2008-04-13 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0