ont i nacken

I love u... inte så jävla svårt asså!

idag har inte vart en särskillt spännande dag, skrapade ihop 38 kr så ja kunde åka till okq8 vid rondellen för att köpa cigg. kom sedan hem och chillade lie på baksidan i solen. men tyvärr vart det alldeles för varmt så ja va tvungen att gå in och lägga mig.

efter ett tag fick jag sms från kris där han sa att han satt vid dator och klart jag rusade dit, så jag mejlade med honom till en början och sen tvingade jag honom att ladda ner msn :P bytte lite bilder ch så. snackade väl typ i 3 timmar =) sen snacka vi lite på sms också. och kom fram till att han ska sitta lite vid datorn imorrn medd =) då ska jag också göra det.

men jag har gjort en liten lista över vad som ska göras imorgon:

1. städa lite i rummet
2. sola minst 2 timmar iaf
3. rensa min garderob
4. skriva ut ett foto på kris som han skickade till mig idag och sätta upp i rummet

nej nu ska jag ladda brödrosten och tända en cigg (har varken tändare eller tändstickor så jag måste tända ciggfanskapet i brödrosten). sen ska jag kolla på michael jackson - a remarkable life och sen sova.¨

Good night, sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0