måste bara ta mig 2 min att lacka ur lite

varning för caps lock damp


OKEJ, NU PASSAS DET PÅ ATT GÖRA ROLIGA SAKER NÄR JAG INTE ÄR MED, DET KUNDE ABSOLUT INTE GÖRAS FÖRUT MEN NU NÄR JAG INTE ÄR MED SÅ ÄR DET KLART ATT SKA GÖRAS ROLIGA OCH RÖJJIGA SAKER. LACKAR UR NU ALLTSÅ, NU ÄR DET KÖRT, JAG MÅSTE SANNERLIGEN SKAFFA MIG NYA KOMPISAR OCH RENSA UR KOMPISGARDEROBEN LITE.


och sen att du av alla människor kan snacka skit om så pass underbara människor du inte ens känner tycker jag är lågt.. du har ju då ingen rätt i samhället jävla idiot. ja nu har lackat lite så.

mm tack o hej skabbhoror!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Vet inte vad saken gäller men bra låt dom veta =)

2008-04-30 @ 10:50:47
Postat av: henke

haha jag hoppas sannerliget icke du menar varken mig eller max iaf :@ :D

2008-05-02 @ 09:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0