Kunde vart en händelserik dag - men det vart det inte.

Idag har min dag varit precis som alla andra dagar, steg upp läste smset från kriss som förgyller mina dagar, Lina kom hit och vi sökte lite jobb på ams och sen gick vi till ica och hon lånade ut pengar till cigg, STORT TACK! sen åt vi lunch på Pranzo, vart en kyckling pasta sallad som vanligt, och klart som korvspad var det med currydressing till!

Efter den intressanta tidsperioden gick vi tillbaka hem till mig för att hämta min keffa mobil vid namn SonyEricsson k850i som gick sönder helt utan anledning för några veckor sen, för att lämna in den på lagning i Kista. OCH DÄR var 3killen fett jobbig, tjata om att det har kommit vatten på den hela tiden och jag ba nejnejnejenje och tillslut sa ja att det kanske hade regnat lite på den... saken han ville komma fram till va iaf att han skulle skicka in den på lagning.. ehhh varför tror han ja va där? för att jag ville att han skulle se att den vara trasig och sen gå därifrån med den i samma skick? nej, jag hatar 3 av hela mitt kalla hjärta skulle gärna vilja ha tele2 igen men nej det går ju intt! iaf så skildes jag och lina åt i kista för hon skulle på jobbintervju och jag skulle åka hem. kom hem o kollade på lite my name is earl sen kom henke och hämtade upp mig och så åkte vi o hämta nattap o tog en cigg sen drog vi o mötte johanna och tog ännu en cigg. sen släppte vi av johanna vid rotebro station och racade till norrviken, sjön alltså inte sollentuna. där dansade jag lite under ett dansgolv och henke gungade brygga o nattap stod och såg på som en stolt mor HAHA.

efter det släppte henke av mig hemma, där jag tiggde sejj lite pengar av papi och gick ner till ica och köpte godis, det keffa var att jag glömde bort att dra mitt icakort :( jag maxar med bonus på det nu, drar åt allt och alla hela tiden.
kom hem kollade på mer my name is earl och nu sitter jag här, tvingad av kära lilla johanna att skriva ett blogginlägg helt emot min vilja haha. nästan.

nu är det dags för en cigg, lite solitare på pappa stenålderstelefon som jag lånar till mitt cypriotiska simkort och sen är det bort med mascaran och hopp i säng o på med tvn o somna med mina söta kissar till nått shittit program som går nu.

nu är jag helt trött i fingrarna efter allt knapptryckande så det är dags för mig att säga hejdå.
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0