Kubbpublik

Idag har jag sovit sjukt länge jämfört med vad jag har gjort dom senaste veckorna. I och med att jag har börjat sköta mig lite bättre här hemma och så så har jag också börjat sköta min sömn med undantag för igår och förmodligen idag.

Sov iaf till kl 4 idag typ när jag normalt går upp senast halv 11 när jag är ledig, hoj hoj. Har inte jobbat sen i söndags och vet inte om jag ska jobba nått i veckan heller. Pappa erböd mig iaf att hjälpa honom på jobbet på fredag och tjäna lite snabba pengar. På tal om jobb så vill jag verkligen veta om jag har fått jobbet på TNT!! Är sjukt exalterad för det och hoppas verkligen på att jag får det nu också, skulle vara så jävla schysst med den lönen, då kan jag betala av alla mina skulder, köpa bil och så småningom flytta hemifrån ännu en gång. För alltid den här gången.

Iaf, anledningen till att jag sov så länge idag är att jag var ute med Ceci och Dani igår och röjde lite, fan vilken cpkväll det var med bilen o elden o allt, men haha jag hade fan kul, speciellt när rave-retardet börja snacka om att "bryta huvudet" och att man kan dö av att bryta benet. Sa till honom att det kan man ju inte göra o då sa han att; "Jo om man har svagt hjärta kan man få hjärtattack" - ja men då dör man väl ändå inte av att ha brutit benet? Då dör man ju av hjärtattacken. Sen snacka han om att hans pappa va ambassadör och hade vart i sjukt många land och dom han räknade upp var, Peru, Uruguay, Chile och Etiopien (som han bodde i). Iaf så sa ravekillen att han älskade sin pappa 99,999999999% och hans mamma 30% för att hon var känslig, sen ville han inte dra alla mammor och pappor över en kam men han sa att dom är känsliga, man ba VA?! HAHA. Aja han va sjukt skum iaf.

Elda lite gratis telefonkataloger frn Eniro som vi tog från Statoil också, mkt kewl mkt kewl. Pallar inte berätta mer om igår så nu berättar jag om denna spännande dag som tog slut för typ 1½timme sen.

Vaknade upp och mådde piss, var verkligen astrött. Smsade Kris tillbaka då jag såg att han hade smsat mig, som vanligt 'han förgyllde min dag'. Låg i sängen X antal timmar tills henke ringde vid typ halv 9 och fråga om jag skulle med till Ängsjö och spela kubb och fika så ja ba aah okej. 5 min senare hämtade Henke, Sandra, Nattap och Dani mig och vi "racade" iväg till Ängsjö,jag kan inte riktigt säga raca eftersom Henke är inte särskillt snabb när han kör.
Jajja, vi kom dit och Henke åkte linbana en gång och sen gick vi till en fotbollsplan och satte oss, dom fikade lite och sedan skulle vi spela kubb, men med tanke på att jag var fett trött så va ja en liten torris och gick runt och kickade fotboll och satte mig sedan och tittade på när dom spelade kubb. Sandra och Nattap i ett lag och i det andra var det Henke och Dani som förlorade btw. Så grattis till Nattap och Sandra haha. Sedan tog dom lite mer fika och jag smakade lite varm choklad, efter det försökte vi stjäla vägarbetsmaskiner men det gick inge bra för det fanns inga nycklar i :( ledsen jag blev.

Åkte hem och satte mig här och dom andra drog in till stan för att göra vägarna osäkra men jag pallade intt.

Nu ska jag stänga av skittvn för det e bara kassa serier på tv som tex Xena fittkrigarprinsesshoran och hennes äckliga kompis Gabrielle som jag nyss hörde att hon hette, ÅHHH jag har lust att skjuta tv3. 5an o 6an e ju också jävligt värdelösa den här tiden på dygnet, tack för att ni bryr er om de vakna ungdomarna äckliga tvbolag! isa nått bättre som typ Simpsons, OC, Family Guy, 2½ men, Weeds eller vad som helst!! Bättre än det här kan ni väl?

Aja nu ska jag försöka sova lite, kanske snor pappas kakor och äter upp dom först haha!

Godnatt på er, sov gott!

Kommentarer
Postat av: henek

sluta genast mobba mitt samvete till att vara laglig, GENAST!

ehm va haha

2008-05-02 @ 09:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0