funderingar...

pratade nyss med min lille sockertopp och vi har brkat lite granna idag men det va ju bara pga ett missförstånd i engelskan dårå som alltid.
och jag kom fram till - varför är det så svårt att säga jag älskar dig? det är tre små ord med en sån stor jävla betydelse... tre små ord, stor betydelse, pirr i kroppen och kallsvettig... är det värt mödan? usch jag brukar aldrig skriva om sånt här, är (var) verkligen inte den kärlekskranka personen jag e nu :O jösses amalia vad pojkar kan göra en till.

jajja, imorrn ska jag iaf ringa honom hade vi bestämt. blir väl antagligen på kvällen eftersom dom är ute hela dagarna och skjuter och spränger saker. JAG VILL OCKSÅ SPRÄNGA SAKER. skjuta kan jag nog inte för jag är inte nog inte tillräckligt stark för ett halvautomatiskt maskingevär ens. skulle väl flyga 5 meter bakåt så fort man tryckte in avtryckaren.

idag har jag iaf jobbat 11-14 sen skjutsade pappa mig till TNT där tessas papap har fixat ett jobb åt mig som skåpbilschaufför =) då sa han ungefär 18000/mån före skatt så jag vart helt stum när han sa det, iaf så skrev jag på papper o så att dom får göra en sån där bakgrundcheck på mig så jag inte har lekt alldeles för mycket med polisen ännu en gång HAHA! sen åkte jag hem till tessa och hoppade studsmatta, sen åkte jag tillbaka till jobbet och jobbade 17.15-19.30 och åkte sedan hem och satte mig här o kolla på tv. nu ska ja kika på csi och sen somna och kris lovade att han skulle skicka sms när han vaknade imorrn så jag har nått kul att läsa, plus att det verkligen förgyller min dag med ett gulligt sms från någon man tycker om.

och snart när han får lön nu i slutet av månaden ska han köpa en laptop också så vi kan maila o chatta o så, för han hade tydligen haft sönder sin, eller som han säger själv så hade den tydligen pajat av sig själv. vilket saker iofs brukar göra för mig väldigt ofta.. sen händer det väl malin en hel del också (eller har jag fel malin?). aja det där med han o laptopen kommer iaf bli skitbra!

nu äre csi som gäller gott folk!
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0